Sunday, July 22, 2012

Syukur, berkat Ramadhan Anugerah ke 2 dalam bulan ini.

Alhamdullilah syukur kehadrat illahi kerana dengan limpahnya Kak Sue dapat meneruskan menjalankan ibadah puasa pada hari ini. Hari ini masa Kak Sue penuh dengan aktiviti perniagaan.  Tengahari tadi Kak Sue sibuk membeli barangan yang dipesan oleh pelanggan sehingga kepukul 5. Pada petangnya pula lepas selesai Kak Sue terus pulang ke kampung Lenggeng, Negeri Sembilan untuk bersama-sama berbuka puasa bersama ahli keluarga. Riuh rendah di sana. Selesai berbuka puasa Kak Sue sempat lagi mempromosi produk Premium Beautiful kepada ahli keluarga yang terdekat. Oleh kerana kesuntukan masa Kak Sue tak dapat nak menerangkan lebih lama kepada mereka. InsyaAllah Kak Sue akan cari peluang pada masa yang lain untuk bersama mereka semua.

Menerima anugerah untuk jualan RM100k dalam sebulan, gambar ikhsan dari Ismalina Ishak

Selepas duduk berehat dan menunaikan tanggungjawab Kak Sue perlu bergegas untuk kembali semula ke KL sebab malam ini Kak Sue menerima anugerah sekali lagi kerana pencapaian Kak Sue bersama rakan perniagaan yang dapat mencapai angka jualan RM 100,000 dalam masa sebulan.
Terima kasih kepada Ismalina Ishak kerana memberi galakan kepada Kak Sue dan rakan perniagaan untuk terus berjaya. Berkat puasa pada hari pertama Kak Sue menerima sebuah jam tangan dan dompet yang rasanya cukup mahal. 2 anugerah Kak Sue terima dalam bulan ini. Satu daripada majikan tempat Kak Sue bekerja dan satu lagi dari perniagaan Premium Beautiful. Kak Sue lebih bersemangat dan akan berusaha sebaik mungkin bagi mencapai matlamat untuk berjaya. Esok Kak Sue ada juga temujanji perniagaan. Sebelum Kak Sue masuk tidur ingin Kak Sue mengajak kawan-kawan dan kenalan yang ingin turut sama agar bersama-sama Kak Sue jika anda ingin berjaya dalam perniagaan Premium Beautiful ini. Kak Sue baru bermula dan ini adalah waktu yang terbaik untuk anda semua bersama-sama berusaha bersama Kak Sue. Akhir sekali selamat bersahur dan selamat berpuasa.

No comments:

Post a Comment