Saturday, July 21, 2012

Sehari sebelum bermulanya puasa dibulan Ramadhan

Hari ini adalah hari terakhir sebelum semua dari kita semua umat islam mula berpuasa. Kak Sue sempat menghadirkan diri ke kelas di Taman Tun Dr.Ismail. Kami bukan ja belajar malah majlis sembahyang terawih juga diadakan. Apa yang disampaikan oleh tenaga pengajar akan digunakan untuk mencapai matlamat diimpikan.

Kak Sue menghadirkan diri pada hari ini

Berpuasa bukan bermakna kita mengentikan aktiviti lain. Sambil kita menjalankan ibadah kita juga bersama-sama mencari nafkah seharian. Semoga dalam bulan yang mulia ini, tuhan akan memberikan ruang yang lebih untuk mencari rezeki disamping amal ibadat yang lebih terbuka.

Pesanan kepada rekan sekerja di tempat bekerja

Sekali lagi Kak Sue mengucapkan kepada semua selamat menjalankan ibadah berpuasa. DIsamping menjalankan tugas harian jangan lupa untuk kita sama-sama mendekatkan diri kepada tuhan dan berdoa agar hidup kita, saudara mara kita, kawan-kawan rapat, umat islam dan warga dunia semuanya sentiasa dalam keadaan aman dan makmur. Negara yang aman dan makmur serta keadaan ekonomi yang stabil akan dapat memberikan kita peluang yang lebih untuk mencari rezeki. Amin.


No comments:

Post a Comment