Thursday, July 19, 2012

Anugerah Top 5 Lead Generator for BIJAK MALAYSIA

Syukur alhamdullilah pada minggu ini, Kak Sue menerima anugerah dari pihak majikan kerana telah mencapai "target" penjualan produk di tempat Kak Sue bekerja.  Untuk penjualan produk dibawah kawasan, Kak Sue bersama teman-teman lain telah berusaha mencapai "target" yang dikehendaki. Seperti Kak Sue cakap bukan senang untuk mencapainya jika hanya kata-kata saja. Perlu ada perancangan dan kerjasama antara pekerja. Apa-apa yang dilakukan secara bersama, InsyAllah kita akan dapat mencapai apa yang diinginkan.

Anugerah yang telah dihadiri oleh Kak Sue

Anugerah yang diberikan memberikan Kak Sue semangat untuk terus berusaha. Bukan saja dengan pihak majikan sekarang malah dalam perniagaan Premium Beautiful juga Kak Sue ingin berjaya. Dengan pengalaman yang ada Kak Sue akan gunakannya untuk mencapai target yang diimpikan.

Bangga melihat sijil yang diterima dari pihak majikan

Pencapain Kak Sue dan cawangan bukan hanya dari hasil kerja seorang saja tapi atas dasar kerjasama antara pekerja yang berada dibawah penyeliaan Kak Sue. Kerjasama mereka menjayakan misi Kak Sue amat dihargai. Semoga kerjasama ini dapat memberikan keuntungan kepada pihak majikan. Bukan itu saja, mungkin imbuhan atau "Bonus" yang lebih baik dapat diberikan pada hujung tahun nanti. Insyallah...

Azlina Mazwin, rakan sekerja Kak Sue dan juga rakan perniagaan Premium Beautiful

Apa yang Kak Sue nak sampaikan disini adalah dalam apa jua usaha yang kita lakukan. Perancangan dan kerjasama berpasukan amat penting bagi mencapai kejayaan. Tak akan berjaya jika kita hanya berusaha sendirian. Lebih ramai yang bersama-sama berusaha lebih cepat hasil akan dikecapi.

No comments:

Post a Comment