Thursday, June 7, 2012

Perkembangan pemakaian produk Premium Beautiful - 1 (7 Jun 2012)

Setelah 2 minggu secara tetap saya memakainya. Anggota badan telah dapat menerima dan selesa.
Secara pandangan luaran memang terdapat perbezaan dari sebelumnya. Pakaian yang sebelum ini padat lebih mudah dipakai dan kurang sendat. Pasti saya akan memberikan maklumat yang lebih tepat dengan memberikan ukuran sebenar seperti berat dan ukuran badan. Yalah kalau setakat cakap tanpa sokongan data yang tepat sukar untuk kita menilai perubahan.

Produk Premium Beautiful yang dipasarkan sekarang

Buat masa sekarang saya sibuk dengan kerja untuk memperkembangkan perniagaan ini. Faham tujuan utama saya adalah untuk berkongsi kemampuan produk dan saya akan tidak lari dari tujuan asal iaitu berkongsi maklumat supaya dapat memberikan keyakinan kepada anda. Tidak akan memberi makna hanya menjual jika kebersanannya dipersoalkan. Bila anda yakin bolehlah mencubanya sendiri. InsyaAllah....


No comments:

Post a Comment