Saturday, June 9, 2012

Perkembangan pemakaian produk Premium Beautiful - 2 (9 Jun 2012)

Setelah memakai pakaian dalaman PB selama lebih 14 hari terdapat perubahan pada saiz pinggang saya. Saya puas hati dengan perkembangan tersebut dan membuatkan saya lebih TERUJA untuk memperkenalkan produk kepada kawan-kawan yang lain.

Saiz pinggang yang tampak perubahan setelah lebih 14 hari memakainya

Mesti ada antara anda merasa saya meminjam seluar orang lain atau seluar lama. TIDAK!!!! Demi tuhan seluar ini saya pakai untuk pergi bekerja dan gambar ini telah diambil oleh kawan saya ditempat bekerja pada minggu lepas. Saya tak menjanjikan apa-apa dan mencari publisiti murahan. Gambar tersebut memang benar dan membuatkan saya bersemangat untuk berkongsi. Cubalah sendiri.

PS: Kalau kawan-kawan perasan, tudung yang saya pakai adalah tudung korporat. Mesti tahu dimana saya bekerja. : )

No comments:

Post a Comment