Saturday, June 9, 2012

Apa itu Premium Beauty

Cara paling mudah nak kenalkan produk ini dengan memberitahu kepada kawan atau bakal pembeli ia adalah BENGKUNG yang telah dipermodenkan. Kalau dulu biasanya ibu-ibu yang baru lepas bersalin akan memakai BENGKUNG untuk memperbaiki perut yang terlondeh selama 9 bulan mengandung. Jarang kita lihat orang biasa memakai BENGKUNG pada hari biasa melainkan mak kita dulu yang memakai pakaian dalam ala-ala bengkung untuk dipandankan dengan baju kebaya.Teringat ibu-ibu pada 30 dekad yang lepas terpaksa mengikat perut dengan bengkung. Bengkung diikat pada tiang rumah kemudian berpusing-pusing macam gasing melilit badan sehingga sampai ke perut. Kesian tapi demi menjaga kesihatan. Begitu gigihnya perempuan zaman dahulu nak menjaga kesihatan dan potongan badan. Kalau tengok filem zaman dulu-dulu macam Saloma, Latifah Omar dan Saadiah. Perghhhhh... memang dijaga penampilan sentiasa.

Produk Premium Beautiful atau dikenali sebagai PB

Dizaman sekarang ini memang susah nak jumpa kain bengkung sebegitu dan majoriti dari kita sekarang tak mengambil kisah untuk memakai bengkung. Mungkin kerana peredaran zaman. Semuanya dianggap leceh dan kuno disamping kebanyakkan dari kita wanita, majoritinya mempunyai pekerjaan sendiri dan tidak ada masa.
Jadi pakar kecantikan dan kesihatan telah mengambil kira semua faktor tersebut dengan mencipta produk yang lebih mudah dan berkesan. Pakaian ini saya jamin SANGAT SELESA dan saya menyokongnya berbanding produk lain yang pernah saya cuba sebelum ini. Malah ada kawan saya sorang ni, saya menyuruhnya mencuba untuk memakainya terus membawa balik ke rumah.
Produk ini telah diiktraf sebagai SUPERBRAND oleh panel penilaian produk antarabangsa. Bukan saja berkualiti malah dapat menjaga kesihatan disamping  membantu membentuk lekungan badan yang lebih mengiurkan bagi istilah LELAKI... macam kerengga lah lebih kurang hehehehe... Secara keseluruhannya produk PB ini adalah direka cipta lebih kepada penjagaan kesihatan dimana nisbahnya adalah 70% kesihatan dan 30% kecantikan. Produk juga telah diuji untuk mesra kepada kulit yang sensitif dengan kadar kehalusan dan kelembutan lebih MESRA dengan sel kulit.



No comments:

Post a Comment