Thursday, October 4, 2012

BIOzone produk pembersih makanan

Seperti yang Kak Sue janjikan semalam, Kak Sue akan memperkenalkan produk lain dari syarikat kami iaitu BIOzone Food Purifier. Produk ini berkaitan dengan kesihatan pemakanan dimana alat akan mengasingkan bahan toksid dari bahan makanan yang mentah kepada makanan yang lebih sihat dan bebas toksin.

"Purify" jika ditafsirkan dalam bahasa kita, bermakna satu proses penyisihan bahan kotoran, bendasing dan bahan yang tidak dikehendaki daripada sesuatu objek. Dalam kontek ini objek akan tertumpu kepada makanan.

BIOzone Food Purifier adalah alat yang khas dimana kandungan Oksigen (O2) pada persekitaran akan ditukar kepada Ozon(O3) dimana semasa proses pengozonan, makanan akan diproses dan bahan-bahan toksin yang tidak diperlukan akan diasingkan secara semuljadi. Proses ini juga akan memelihara makanan lebih segar disamping menyingkirkan bau. Proses ini adalah mesra alam kerana selepas proses pengozonan makanan tamat, kandugan Ozon(O3) ini akan ditukarkan kepada Oksigen (O2) semula.
BIOzone Food Purifier, produk pembersih makanan moden dan berteknologi

Bahan-bahan makanan yang biasa dibeli oleh kita di pasar boleh diproses menggunakan alat ini. Antaranya makanan utama adalah seperti:
  1. Ayam dan Daging
  2. Ikan laut dan sungai
  3. Sayuran dan buahan
Seperti yang kita ketahui pada masa kini bahan makanan utama diatas kebanyakkannya adalah diusahakan dari ladang ternakan oleh petani moden. Sedikit sebanyak ada bahan-bahan kimia yang digunakan proses perladangan. Bahan-bahan kimia yang tidak dikehendaki mungkin memberi kesan yang tidak baik kepada tubuh badan kita.

Dari kajian Kak Sue dari sumber internet, mengikut stastistik yang dijalankan oleh organisasi keselamatan pemakanan di Australia kes keracunan pemakanan menyebabkan kerugian yang besar dan boleh menyebabkan kehilangan nyawa. Secara keseluruhan terdapat 5 juta kes keracunan makanana dalam setahun. Cuba bayangkan masa yang terbuang dan kos untuk merawatinya.

Stastistik yang dikeluarkan oleh pihak keselamatan pemakanan di Australia

Bagi mereka yang mempunyai keluarga yang sensitif terhadap bahan makanan, contohnya ibu dan ayah yang telah uzur. BIOzone Food Purifier adalah produk yang sesuai untuk mengawal kandungan toksin yang tidak dikehendaki.

Pemakanan yang bebas toksin dan segar adalah penting bagi mereka yang telah uzur

Sebagai langkah pencegahan dan pengawalan makanan yang sihat, Kak Sue mencadangkan supaya anda mencuba produk BIOzone Food Purifier. Ianya memang terbukti dapat mengawal dan mencegah kadar toksin disamping mengawal kesegaran makanan.

Untuk pengenalan dan keterangan mengenai produk, sila ikuti video dibawah ini.





InsyaAllah, Kak Sue akan menerangkan lebih khusus lagi mengenai produk dan cara penggunaan dalam bentuk video supaya anda lebih memahaminya. Sebarang pertanyaan sila ajukan kepada Kak Sue.

No comments:

Post a Comment