Monday, December 17, 2012

Apa juga bidang, usaha adalah tangga kejayaan...

Assalammualaikum pada semua, sudah hampir sebulan Kak Sue tidak mengemaskini blog ni. Kak Sue sibuk dengan kerja disamping urusan keluarga yang perlu diselesaikan. Walaupun begitu Kak Sue masih lagi aktif dengan kegiatan perniagaan dan alhamdullilah lebih dari 10 set Premium Beautiful berjaya dipasarkan. Insyallah untuk tahun baru yang akan bermula tidak lama lagi, Kak Sue merancang untuk menggandakan lagi usaha bagi mencapai matlamat yang diimpikan. Target Kak Sue adalah untuk mencapai status CDM pada penguhjung tahun ini dan Kak Sue tekad untuk melakukannya.

Greanleaders Academy TTDI

Buat masa sekarang Kak Sue sedang sibuk membuat persiapan untuk anak-anak menghadiri kelas tambahan dan penyediaan baju dan buku. Tahun depan adalah penting bagi Fifie dan Aqis yang akan mengambil peperiksaan SPM dan UPSR. Kak Sue akan memberikan sepenuh tumpuan dan usaha agar kedua-duanya berjaya dalam peperiksaan akan datang.

Bersama kita berusaha menuju kejayaan. Yang dah berjaya syukur alhamdullilah. Yang belum teruskan usaha

Fiza ex staff tempat kerja Kak Sue telah memulakan langkah berani ingin berjaya

Memanglah walau apa pun kita lakukan tak kira dalam apa bidang sekalipun. Usaha perlu dilakukan untuk berjaya. Dalam hal ini Kak Sue nak pastikan anak-anak Kak Sue berusaha dengan bersungguh-sungguh dan Kak Sue akan memberikan sokongan yang penuh untuk mereka berjaya.

Antara kelas yang Kak Sue hadir sebelum ini

Berjumpa dengan CDM Salha untuk mendengar strategi yang betul



Yang datang sampai tak cukup tempat duduk untuk belajar bersama-sama

Kita hanya berusaha tapi tuhan yang menentukannya

Begitu juga dalam bidang perniagaan Premium Beatiful. Jika anda berminat dan ingin berusaha, Kak Sue sedia memberikan galakan dan sokongan untuk kita sama-sama berjaya. Usaha bukan dengan sekelip mata berjaya tetapi perlu ada ketahanan dan usaha bersama. Insyallah...

No comments:

Post a Comment