Monday, November 26, 2012

Ulangtahun ke 20 syarikat di Stadium Melawati Shah Alam

Sabtu lepas Kak Sue menghadiri Majlis Ulangtahun ke 20 syarikat bersama rakan-rakan yang lain. Majlis telah dihadiri ramai ahli-ahli dengan pakaian yang cantik dan meriah. Kalau diikutkan usia syarikat ia masih baru tetapi telah menghasilkan ramai jutawan dan ahli perniagaan yang telah berjaya dan yang bakal berjaya.

Tiba masanya nanti Kak Sue boleh berjaya macam CDM Hanis dari group GLAM yang telah berjaya dalam perniagaan dengan hanya menggunakan media sosial seperti facebook, blog, twitter dan instagram, yang mana dalam masa 4 tahun telah berjaya

Bersama CDM Salha yang cantik macam puteri 

CDM Salha telah berjaya dan menjadi idola Kak Sue

Group Awin, Nana, Fuzhen, Fazlin, Juliana dan Kak Sue  

Model atas tangga

Bersama DDM Ismalina yang banyak membantu Kak Sue. Hanya tinggal satu tahap lagi untuk DDM Ismalina mencapai status CDM 

Beraksi di tangga bersama Awin, Juliana dan Fazlin


Jampi serampah telah dibaca dan ditiup untuk lebih berkesan 

CDM Hanis sedang ditemuduga

Masing-masing memberikan aksi yang terbaik

Berposing di tangga lagi

Peluang yang diberikan patut kita rebuti dan cuba. Kalau nak mulakan perniagaan secara biasa, modalnya bukan sedikit dan memerlukan perancangan yang baik. Dengan syarikat ini kita tak perlu nak fikirkan soal sewa kedai, bil elektrik, gaji pekerja dan budget keewangan tahunan. Dengan bermodalkan minimum dan perancangan berkumpulan kita boleh jana pendapatan yang diimpikan disamping usaha dan doa. Kita kena anggap ini sebagai satu usaha yang serius dan kerjaya yang boleh menjamin masa depan. Perlu diingat jika anda mencapai status CDM, pendapatan tetap anda adalah RM50,000 sebulan. Bayangkan dengan pendapatan sedemikian. Perlu diingatkan bukan sorang dua yang mendapat status ini. Ada berpuluh-puluh ahli yang telah mencapainya. Jadikan ia sebagai pemangkin untuk kita berjaya.










No comments:

Post a Comment